Skolens udvalg

Fundraisingsudvalg

• Formål: Igangsætter processen omkring fundraising i forhold til strategiudvalgets arbejde. Kontakte forældre, som har tilbudt at hjælpe med ansøgningerne til fonde.
  • Tovholder: Bestyrelsen
  • Medlemmer: Anne, Lene og Henrik

Strategiudvalg

• Formål: Udvalget har til formål at sikre et beslutningsgrundlag for bestyrelsen vedrørende den langsigtede udvikling af Grejs Friskole. Herunder muligheder for finansiering af/tilskud til udviklingsarbejde og udvidelse.
  • Tovholder: Karina Mellin Døssing
  • Medlemmer: Janus, Aleksander, Henrik og Karina

Budgetudvalg

• Formål: Udvalget har til formål at holde et samlet overblik over både skolens økonomi og situationen på længere sigt. Eksempelvis i forbindelse med optagelse af lån, større investeringer, rådføring med revisor og bank m.m.
  • Tovholder: Karina Mellin Døssing
  • Medlemmer: Asger, Jakob og Karina

Udvalg for fælles forældremøde

• Formål: Udvalget har til formål at arrangere det fælles forældremøde – herunder tema, indhold, booke foredragsholder(e), udarbejde PR, annoncere i ugeseddel og på ForældreIntra, byde velkommen på aftenen, arrangere fællessang med skolens personale samt beskrive erfaringer og uploade disse til bestyrelsens intranet.
  • Tovholder: Anne og Henrik

Rengøringsudvalg

• Formål: Udvalget er ansvarlig for planlægning og afvikling af forældrerengøring i weekenderne. Koordinerer ekstra opgaver med Bonnie Gude.
  • Tovholder: Sanne Baungaard