Forældreintra

På Grejs Friskole bruger vi Forældreintra til kommunikation mellem skole og hjem.

Her kan I finde informationer om møder, arrangementer og andet, og skrive til lærerne, andre forældre og
skolens ledelse.

Det er nødvendigt at tjekke Forældreintra jævnligt for at holde sig ajour. Vi forventer, at I kigger der mindst et par gange ugentligt.

Hvis kommunikationen er vigtig eller kræver hurtig handling, bruger vi telefonen og opfordrer til, at I gør det samme.

Ugesedlen – vigtig!

Ugesedlen er vigtig! Det er en bred orientering om arbejdet i klasserne, livet på skolen og kommende begivenheder.

Hver fredag opslås Ugesedlen på Forældreintras opslagstavle/sendes Ugesedlen ud som besked til alle i Forældreintra og giver mulighed for at følge med i stort og småt på skolen.

Vi forventer, at I holder jer orienteret ved at læse Ugesedlen hver uge, da der også gives praktiske informationer om ændringer i skema, dagsprogrammer for fagdage, emneuger og andet.

Kontakt til skolens ansatte

Skolens ansatte kan kontaktes via beskeder i Forældreintra.

Klasselæreren kan desuden kontaktes via telefon og sms.

Den hurtigste og mest direkte kommunikation er et telefonopkald, og det er oftest det bedste og mest effektive middel til at få løst et problem.

Vær opmærksom på at sms’er ikke bør indeholde personfølsomme oplysninger.