Dansk Friskoleforening

Grejs Friskole har siden sin oprettelse været medlem af Dansk Friskoleforening, en interresseorganisation for danske friskoler.

Du kan læse mere om principperne bag de danske friskoler og om foreningens virke på deres egen hjemmeside >>

Magasinet Friskolen

FRISKOLEN er både et trykt og digitalt magasin. Det udkommer fem gange årligt og samler de bedste historier fra friskoleverdenen.

Downloader du den gratis app “Magasinet Friskolen”, får du adgang til både seneste og tidligere udgaver af magasinet.

Du kan også abonnere på magasinet i fysisk form. Tegn abonnement her >>

Skolen abonnerer på magasinet (det seneste nummer kan altid ses på lærerværelset).
Bestyrelsen får alle abonnement betalt af skolen, og andre interesserede kan henvende sig på skolens kontor for at høre nærmere.

Nyhedsbrev

Dansk Friskoleforenings hjemmeside  kan du bl.a. følge med i de seneste nyheder på friskoleområdet.

Du kan også tilmelde dig Dansk Friskoleforenings nyhedsbrev >>