Tina Bols

Lærer, Læse-og inklusionsvejleder

Jeg bor i Grejs sammen med min mand Knud. Vi har tre voksne sønner i hhv. København, Brasilien og Århus.

Jeg er læreruddannet i 1985 og har derudover afsluttet en diplomuddannelse i psykologi i 2006, en læsevejlederuddannelse i 2012 og en AKT/Inklusionsvejleder-uddannelse i 2016. Jeg er skolens kontaktperson til Pædagogisk Psykologisk Rådgivning, inklusionsvejleder og læsevejleder.

I en niårig periode var jeg sideløbende med mit arbejde på friskolen også ansat som pædagogisk medarbejder på Vingsted Historiske Værksted.

Jeg underviser primært i dansk, matematik, håndværk og design samt specialundervisning og fortælling.

I min fritid holder jeg af at være ude i naturen, læse bøger og være sammen med familie og venner.

tb@grejsfriskole.dk